HTML

Őszintén?!

saját szerelmi életemről...2 férfi akik szeretnek...csak 2 másikat is

Friss topikok

  • atitata: Igen! Az Attilák ilyenek! Bizony! Feledtetősek, meg sokáígbirók kis pihenéssel! Csak én lehetek ki... (2007.12.28. 07:04) attilA

Linkblog

attilA

2007.12.28. 04:36 sunsilk

Volt nálunk egy melos buli...ott szenvedtem igazán...főleg mikor észrevettem,h nézz...akkor már ittam egy kicsit igyhát odamentem hozzá....bár ne tettem volna...éreztem ahogy a köd kezd beteriteni...de nem beszéltünk magunkról...sőt nem is beszéltünk...sokat...éjjel mikor már otthon voltam irtam neki sms-t....(kérdésedre válaszolva én kitöröltem a számát, de fejemben benne maradt)..annyi volt benne szeretkezni akarok veled...tudtam nem fog válaszolni...nem is tette...akkor a köd elment...

Eközben minő változatosság ugyanazon az oldalon megismerkedtem attilA-val...akivel csakis szexuális kapcsolatot terveztünk...sokat beszélgettünk msn-en....nem siettük el a talit...aztán jött a nap..2007.09.21..reggel fél 8-tól...du. 1-ig szex....ilyen se volt még...hogy valaki eddig birja...egy kis pihenő után már tudta is folytatni....csodálatos volt az a nap...

(kihagytam) elötte két nappal épp a randit beszéltük meg msn-en...mikor beugrott egy kutyafej...pussz, hogy vagy szöveggel...elöször nem tudtam ki lehet az....azután ránéztem a cimre és tudtam...LACI...azon kivül, h szivem megdobbant... semmi..sehol se jött a köd...rá is kérdeztem hogy-hogy...bár ne tettem volna...onanntól vele is levelezgettem.....DE a Köd nem jött:-) 24.-én délutános volt igy déle. beugrott hozzám...baráti alapon...mikor mennie kellet kikisértem a sarokig..és közben büszke voltam magamra....mert a köd sehol:-)..bár ezt se tettem volna (lesz még ilyen h ne tettem volna..tuti, h többségét nem bánom..de igy jobb a szöveg..)

kb.15-kor..de várj megnézzem pontossan...15.13.40-kor jött egy sms...IMÁDLAK:)....Na akkor éreztem...a köd mégiscsak itt lapangott...

 

na de jött attilA..25.-én és mindent feledtett velem..akkor kezdtem érezni..valamit..itt.bent..mélyen...de nem tudom (akkor még nem tudtam)..mi is az...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenki-senki.blog.hu/api/trackback/id/tr81276974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atitata · http://egysegedmunkasemlekei.blog.hu/ 2007.12.28. 07:04:57

Igen! Az Attilák ilyenek! Bizony!
Feledtetősek, meg sokáígbirók kis pihenéssel!
Csak én lehetek kivétel:(((
De viszont én meg szabályt erősítek! Hoppá!
Tudod, jó neked, hogy annyiszor szálldogál a köd, meg ilyen költői mifenék...
Irígyellek na! De majd egyszer nekem is fog saját ködöm lenni! Bizony!
Mert az Attiláknak ez alapból járna.
süti beállítások módosítása