HTML

Őszintén?!

saját szerelmi életemről...2 férfi akik szeretnek...csak 2 másikat is

Friss topikok

  • atitata: Igen! Az Attilák ilyenek! Bizony! Feledtetősek, meg sokáígbirók kis pihenéssel! Csak én lehetek ki... (2007.12.28. 07:04) attilA

Linkblog

Kuglófom egyetlen mazsolája....

2008.01.25. 20:56 sunsilk

Ajjaj...bajok vannak csak még nem tudom kinél...Azt ugye már tudjuk, h Attilával vége van....azt is, h a rózsaszin köd közeleg...na de itt van egy kis aproság...nem tudom h az a köd kié??...eddig azt hittem az enyém...most viszont az az érzésem...nem......ez a köd a LACI-é..felém...érted?...akkor mond már el nekem is....légyszi...mert én nem értek semmit..és azért annyira még nem szivtam el az agyamat....inni, meg nem iszok..mármint alkoholt..na jó ritkán...nagyon ritkán...

Laci keres...ENGEM...msn-en... bent a szemével..mosolyával...sms-eivel..sőt néha még hivni is szokott...tegnapelőtt pedig...átjött csak ugy...melo után..szó nélkül... hát kicsit meglepődtem...gondolhatod milyen kicsit...mint a duna és a tisza hossza együtt...

 

szóval nagyon olyan érzésem van h az a köd télleg nem az enyém...de igy ő nem tetszik annyira..olyan más...nem az akit én..én...imádok..

jó én örülök, neki, h ennyit láttom és ennyire érdeklödik utánam...de ezért mostmár tudom mit érezhetett akkor tavaly...

Van egy legjobb barátja..az igazi legjobb:-)...nem kell mindig hülyeségre gondolni..nem ugy...hanem egy igazi BARÁT...(nevezzük: G-nek)

Na ő is jóképű..de nem az esetem..de majd irok külön róla ...mert nagyon fontoss személy az életemben:-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenki-senki.blog.hu/api/trackback/id/tr93311690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása