HTML

Őszintén?!

saját szerelmi életemről...2 férfi akik szeretnek...csak 2 másikat is

Friss topikok

  • atitata: Igen! Az Attilák ilyenek! Bizony! Feledtetősek, meg sokáígbirók kis pihenéssel! Csak én lehetek ki... (2007.12.28. 07:04) attilA

Linkblog

Depreszió........pfff és mégis itt van

2008.01.01. 14:13 sunsilk

Jah...azt hittem annak vége...és mint a köd szokott ugy jött vissza a depi is....

Hát nem igy terveztem az első napomat ebben az évben...szomorúan..könnyekel teli...

Itt van a Laci és az Attila....sajna nem szó szerint:(..Attila hiánya jobban fáj mint eddig bármikor...óóó, hát a Laci...már töle megszoktam a dolgokat és az a bizonyos köd se hiányzik már tőle...amit nem is bánok...

De Attila hiánya irtozatosan fáj....szenvedek..meghallok..szeretem nagyon!!!

El akarom érni, de nem tudom....

ja és most nem tudom folytatni mert magamba zuhanok ....picikét

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenki-senki.blog.hu/api/trackback/id/tr15280891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása