HTML

Őszintén?!

saját szerelmi életemről...2 férfi akik szeretnek...csak 2 másikat is

Friss topikok

  • atitata: Igen! Az Attilák ilyenek! Bizony! Feledtetősek, meg sokáígbirók kis pihenéssel! Csak én lehetek ki... (2007.12.28. 07:04) attilA

Linkblog

Attila hiányzol!!!

2008.01.04. 15:51 sunsilk

már 3 hete...érted szerelmem?  3 hete nem láttalak nem csókoltalak nem éreztelek...semmi...hiányzol..alig élek..csak rád gondolok és várlak...rossz volt a karácsony és a szilveszter is igy...nagyon rossz...

Nem értem, miért nem lehet összehozznunk ugy a dolgokat, h beszélni tudjunk..de sajnos mostanság még telefonon se érintkezünk...fáj nagyon hiányod....

Volt egy férfi és most sehol nincs...miért?

Vagy nekem és én is neked...mégse vagyunk soha együtt...mond miért?

Szeretlek nagyon!!!!

Minden reggel egyedül ébredek....
Nélküled fekszem...
Sötétek a fellegek...
Elmentél tölem...
Messze jársz...
Mégis várom, hogy egyszer visszatalálsz!!!


Hiányzol nagyon...
Kimondhatatlanul!

Hittem amit nem szabadot volna....
hogy ha keveset gondolok rád idővel elfelejtelek...
És nem megy...
sehogy se megy....
Se keveset nem tudok gondolni rád...
hogy is tehetném..hisz éjjel-nappal te jársz fejemben...
mindenről te jutsz eszembe...
Se elfelejteni nem tudlak...
De hogy is gondolhatok ilyenre...
Hisz telefonomon..gépemen te vagy a hátérképem...
itt az ágy mely jól ismer téged és engem ...minket együtt
itt vannak az emlékek...
itt a hév melyen hányszor öleltük egymást...
itt a pad amin ülltünk
itt bennem van minden..nem tudom..és tudom nem is akarom eltörölni...
mert ezek teszik szebbé napjaimat...
remélem  gondolsz te is rám...
Nem.. én nem igy akartam kezdeni az évet...
Megfogadtam...amit már ma meg is szegtem...
Nem irok..nem jelentkezek..majd
majd csak ha te keresel...
de tudom te nem keresel...mert nem kereshetsz...
És most..megint sirok..pedig ezt se akartam...sőt
ezt akkartam legkevésbé...
Mond gondolsz-e rám???

Tudod beláttom hiba volt..hiba volt,
h nem hamarabb születem..
h nem a szomszédodba
h nem ismertelek hamarabb,
h valaki ott fent ezt hagyta
h valaki más hamarabb fogta meg kezed

ha most kérdeznél elmondanám:
Téged kerestelek...
Te voltál álmaimban már mikor kicsike voltam...
Mig mások a szőke hercegre vágytak..én már akkor is téged kerestelek...

És akkor felnőt fejjel itt vagy...rád találok:-)

És mégse..hisz másé vagy már..
Ő gyorsabb volt..pedig késöbb születet mint én...

Mondod szeretsz..de te is tudod..ez nem ugyanaz..
amit én érzek az több...
sokkal több!!!

Nincs nap..óra..perc...
h ne gondolnék rád...

Viszonzatlanul szeretlek és szenvedek...
De szerintem ez a szenvedés kellet nekem...
hagyom hagy fájon..hisz akkor is velem vagy..érzem


Szivemben örizlek rég..mindenem tiéd amig csak élek...
És a gonosz rossz gondolatok itt forognak fejemben..de elnyomom őket...mert
elég ha én szenvedek...

Nem tudom
érted-e...
tudod-e...
érzed-e...

mennyire szeretlek?

Azt hittem ilyen nincs..de mégis hisz érzem..hisz itt van....
Néha elbújsz..
néha feltünsz...
mint a nyár...
Magányos vagyok..Hiányzol szerelmem...
Éhes vagyok a szeretetedre!!!!

És igazából csakis arra vágyom, h te legyél aki újra hozzám ér!
Aki simogat...
csókol...
érint...
harap...
élvezi testem...
és még ilyenek!!!
Az istenit neki!!!
Nem értesz engem?
Nem érthetsz..hisz nem érzed amit én...pedig mindig azt hittem..
hogy Te vagy ki jobban szeret engem és én nem tudom viszonozni...
És mégis én vagyok itt egyedül
gondolataimban...emlékeimben..hiányodtól szenvedve...

Azt hiszem jobb ha nem irok most többet hisz akkor se fogod MEGÉRTENI!!!
Mert nem érzed...NEM EZT ÉRZED!!!!

Szeretlek

Mond miért szeretsz te mást mig én téged?
Mond miért fogadtad el szerelmes szivem?
Mond miért mondtad azt h szeretsz engem?

Fázom..nagyon fázom...és fáj a szivem nagyon....

de tudod:
SOHA NEM VESZITESZ EL!!!!
a 85 ÉVEM ÖRÖKRE TIED.....


Nekem nem kell más..nem kell férj, se társ, se senki akivel azt hinném
boldog leszek...mert rajtad kivül nincs ilyen....
Ezért nem is keresek senkit...csak élek
probálok élni..nélküled..és mégis veled!!!

 

Szeretlek 2x és NAGY betűvel!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenki-senki.blog.hu/api/trackback/id/tr76284636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása