HTML

Őszintén?!

saját szerelmi életemről...2 férfi akik szeretnek...csak 2 másikat is

Friss topikok

  • atitata: Igen! Az Attilák ilyenek! Bizony! Feledtetősek, meg sokáígbirók kis pihenéssel! Csak én lehetek ki... (2007.12.28. 07:04) attilA

Linkblog

Ime ő G.!!!

2008.01.25. 21:05 sunsilk

Bár ez az én álltalam kiallakitott képem ...jó persze láttam már sokszor és taliztunk is már...nem csak a melohelyen...de van bennem egy kialakult kép róla...

Szóval G. Laci legjobb barátja...21 éves...édes..mosolygos...kedves...

Amikor elkezdödött Lacival a dolog akkor azt hittem, h utál és ez még csak most változott meg bennem, h beszélgettünk is...szóval láttam tavaly de csak képen...akkor elég jó kép alakult ki bennem ...azután idejött hozzánk dolizni...mikor megláttam kicsit csalodtam...

De mikor megismertem közelebbről..na nem ugy ahogy te most gondolod:-)...akkor szerencsére az jött elő amilyennek elöször elképzeltem!

Sőt! Mostmár nagyon is jó barátok vagyunk:-)

Már mondtam is neki lehetne az öcsém:-) ...ő ugyis egyke....de imádnivaló..lehet pont ezért:-)

Tündérpofinak hivom..hogy miért...hát ezt nem mondom meg:P

Ő tudja...de tudod még mi a jó?!

Hogy mióta ilyen jóba vagyok G. vel azóta Laci mintha féltékenyebb lenne:-)

Valamelyik nap is hivot..Laci....és egyből azt kérdezte G. veled van?...hihihihi

tetszet a helyzett bár semmi kül. nincs benne:-)

Én meg kis ártatlan hangon ...miért lenne velem?:-)

Szóval imádnivaló egy pasi...és nem értem, h a nagyfőnők miért utálja...bár ő is pasi....:-) lehet féltékeny:-)

Ma is volt nálam...beszélgetni...zenélgetni:-)

 

azt hiszem ennyi elég is G: ről:-)

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenki-senki.blog.hu/api/trackback/id/tr51311699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása