HTML

Őszintén?!

saját szerelmi életemről...2 férfi akik szeretnek...csak 2 másikat is

Friss topikok

  • atitata: Igen! Az Attilák ilyenek! Bizony! Feledtetősek, meg sokáígbirók kis pihenéssel! Csak én lehetek ki... (2007.12.28. 07:04) attilA

Linkblog

Ezt kaptam... (18+-os)

2007.12.29. 05:39 sunsilk

Rajta vagyok az eddig emlitett társkereső oldalon még mindig..(bár nem tudom minek)

És kaptam egy izgató levelet:

Na  azt most ide bemásolom...nekem nagyon tetszik..csak aki irta az nem:(

Szia édes Itt ülök, és a képedet nézegetem, ha itt lennél velem bele ültetnélek a székembe, egy szenvedélyes csókolózás után a kő kemény farkam a kezedbe adnám, hogy játszadozz vele, közben az arcodat simogatnám és az újam a szádba, dugnám, hogy szopogasd egy kicsit, teljesen szeretném átélni a kényeztetésed minden másodpercét. Majd elkezdenéd szopni a farkam, Én csak állnék kiszolgáltatott testtel, Te pedig élveznéd, hogy azt tehetsz velem, amit csak akarsz. Már nagyon közel vagyok, belemarkolok a hajadba, és Te tudod, hogy jövök Annyi sejtemet kiszívtad, hogy nem tudod lenyelni egyszerre, de nem baj. Most lassan benyúlok a pólód alá, és megmarkolom a melleidet, közben a kicsordult sejtjeimet lenyalom a szád széléről, és smárollak tiszta tűztől felfűtött szenvedéllyel. Lassan lehúzom a pólódat, és nyalni kezdem a melleidet, közben a farmered kigombolom, és a pici bugyidba csúsztatom a kezem, érzem, hogy a puncid tiszta nedv, kezdem a farmerod lehúzni rólad és Te csak dermedten, állsz, és nem térsz magadhoz, hogy ez megtörténhet veled, De igen. Lent van a nadrág és a bugyid is Fel fektetlek az asztalomra háttal, és elkezdem a cicidtől nyalni a tested egészen a puncidig itt elidőzöm egy picit nyallak harapdállak, és Te közben fel-fel szisszensz. a popsidba is becsusszan a nyelvem, és ezt élvezed nagyon, mikor érzem, hogy közel vagy, vákumosan rácuppanok a puncidra és addig szívom nyalom, míg nem hallom a zihálásodat. ELMENTÉL. Most lágyan csókolgatom a tested és hagyok egy kis időt, hogy visszatérjél a mámoros érzésből hozzám, megmarkolom a vállad, és hasra fektetlek az asztalon, a farkam a popsidhoz és a puncidhoz dörzsölöm. finoman odaigazítom a puncidhoz, és a hajadba markolok, elkezdem egyre beljebb, és beljebb tolni, már azt hiszed, hogy nem megy beljebb de, még csak a fele van benned Miután beléd toltam tövig szép lassan ritmust kezdek felvenni, de az erő nem marad el érzed, hogy valami nagyon erősen hatol beléd, egyre erőssebben és gyorsabban. Érzed, hogy már nem bírok magammal, bele harapok a válladba, jelzem, hogy itt vagyok újra Itt kérdezem, hogy hová élvezzek édes????????????

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenki-senki.blog.hu/api/trackback/id/tr35277914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása