HTML

Őszintén?!

saját szerelmi életemről...2 férfi akik szeretnek...csak 2 másikat is

Friss topikok

  • atitata: Igen! Az Attilák ilyenek! Bizony! Feledtetősek, meg sokáígbirók kis pihenéssel! Csak én lehetek ki... (2007.12.28. 07:04) attilA

Linkblog

Délután

2007.12.25. 02:31 sunsilk

tehát mindenki ment a dolgára...én lefeküdtem aludni, mert tudtam...fél 3 felé már gépnél lesz:)....és ott is volt....msn cimet cseréltünk és ott beszégettünk tovább...nos itt hozzá kell tennem mindkettőnk kapcsolatban volt akkor és ezt tudtuk is....náluk mi volt pontosan a helyzett nem tudom és nem is voltam rá kiváncsi..lényeg hogy velem foglalkozott én kelletem neki...és ez igy volt viszont is...második randink is megtörtént aznap....ami szerintem nagyon jól sikerült ...és látthatoan szerinte is....igaz nem párperces volt hanem 4-5 órás...boldog voltam és a rózsaszin köd csak jött tovább-tovább...majd erőt vettem magamon és mindent..na jó majdnem mindent elmondtam a páromnak...hát nagyon nem örült..de erre számitottam..Lacit ki akarta nyirni...irt neki üzit..hát nem kedves szavakal...aztán valamiért ritkultak a talik Lacival..de én addigra végeztem párommal...végleg!!!aztán augusztusban taliztunk Lacival..és volt szex.. nem volt jó...sőt egyenesen rossz volt...annyira durva és élvezhetetlen volt..hogy gyorsan megjátszottam magam...minél hamarabb végezzünk....utána annyi..nem keresett.nem válaszolt...öszetörtem:(:(:( szenvedtem...majd talpra álltam..és probáltam tovább élni nélküle...eltünt a rózsaszin köd is....ha odabent összefutottunk elfordultam..mintha nem is ismernénk egymást....de láttam ő se erőlteti meg magátt.....gondoltam lezárom....megirtam neki mindent és...töröltem magamtól..képeit számát...e-mailcimét...mindent...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenki-senki.blog.hu/api/trackback/id/tr73274564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása