HTML

Őszintén?!

saját szerelmi életemről...2 férfi akik szeretnek...csak 2 másikat is

Friss topikok

  • atitata: Igen! Az Attilák ilyenek! Bizony! Feledtetősek, meg sokáígbirók kis pihenéssel! Csak én lehetek ki... (2007.12.28. 07:04) attilA

Linkblog

na nem hagyom ám magam

2008.01.22. 15:18 sunsilk

a fene essen abba a ködbe:...Attilával vége mindennek...már csak barátok vagyunk..bár ezt igen nehezen fogtam fel...elsőre el se hittem...de mikor tudatosult bennem minden..háááát akkor ..nekem annyi volt:-( ....remegtem, zokogtam, minden bajom volt..és nehezen nyugodtam le...erre az a hülye köd a Lacinál csak ugy vissza akar kerülni a helyére..na nem !!!!  ebből nem eszik olyan könnyen szenvedtem én már eleget..találjon mást aki szenved ezekután...vele is marad a csak barátság...és majd egyszer eljön az ÉN időm..érted az én időm...amikor minden jó és boldogság meg minden ilyen nyálas dolog csakis miattam lesz itt...én pedig élvezni fogom és uszni a lényegben...abba ami kijár nekem...ki bizony csak ő még nem tudja...mint azt se h én is vagyok..de majd észrevesz engem...és talán én is őt:-) mert még nem tudni h ki az ...de majd türelmesen várok..bár az nem hozzám való...türelem? ezt a szot is valami okos találta ki...csodálom is akinek van...na nem mondom..ha a lányommal kell nyaklácot füzzni ahhoz nekem is van türelmem..de h egy pasira várjak éjjel-nappal, mert néha egyszer a füllembe sugja, h imádlak...na kösz mindent én se hiszek el:-)  ha valakit szeretünk és imádunk evidens, h tudunk rá időt szakitani...ha nem is sokat..csak épp 5 percet..de a másik tudja érzi..vagyunk neki..de ha nem jön hir..se üzi..se levél semmi akkor hogy is hihetnénk el azt a fene nagy szerelmet?  Ezzel a ködel is az a baj..minden olyan jól hangzik amikor köd alatt hallod...ja azután felébredsz..és mi van?

Te otthon egyedül fekszel le aludni..fáradtan, szomoruan..mig ő...

Ő bebujik asszonyka mellé és mégcsak nem is gondol rád!!! Na köszönöm szépen...ebből elég is volt...nállam többet csak olyan probálkozzon akinek senkie nincsen...nem baj ha én se leszek..de álljunk már meg egy kicsit tényleg...oké pasik, csávok..néhányan talán férfiak (bár ebben néha kételkedem): nekem soha nem volt azzal bajom, és kihangsulyozom most sincs (igy kerek a világ), ha több nőcitek van..de kérlek titeket csak akkor vállaljátok, ha tudtok mindre elég időt áldozni...nem kell kettészakadni, bár te akkartál több vassat:) bird ki valahogy...

valakinek mindig szenvedés lesz..én már nem szenvedek..sajnos most valaki más szenved..és én nem segithetek neki..hidd el segitenék..és tuti olvassa ezt is...DE HOGY?

Nem felejthetünk el semmit csak ugy könnyen..és mint mondtam én nem is akkarom elfelejteni..szép volt..jó..és gyönyörüü...nekem:-)

És neked mi maradt belöle? 50kg vagy..és fogysz tovább..nincs már mosoly arcodon...depid is örületes...enni se eszel..életunt vagy..nem az aki voltál!!!

tudod te is h Ő miatta van..mégse teszel semmit..akkor én mit tehetnék..

Nem ..nem kellesz már

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenki-senki.blog.hu/api/trackback/id/tr6307300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása